czwartek, 26 lipca 2012

Kremowe cienie Revlon - Beyond Natural

Jakiś czas temu w sklepie Pepco (czy jakoś tak) zobaczyłam śliczne, naturalne cienie... Kremowe z Revlonu.
Nie zstanawiałam sie długo tylko kupiłam...
Naprawde, wydawały sie boskie... lubie takie naturalne kolory...






Próbki, które zrobiłam zaraz po powrocie do domu potwierdziły... fajne kolorki.






Niestety, po nałożeniu na powiekę... rozczarowanie...
po pierwsze... nie umiem chyba nakładac cieni w kremie... nie umiem, i nie lubie..
po drugie... hmmm... tak, mam tłuste powieki, ale z bazą nie mam większych problemów z cieniami... a te? rolowały mi sie... moze faktycznie zle je jakos nakładałam, sama nie wiem... nie ważne juz w sumie, nie polubiliśmy sie i juz...

Teraz cienie szukają nowej właścicieki, moze ona będzie bardziej cierpliwa ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz