piątek, 7 grudnia 2012

Nowość z Joanny

 
Seria ARGAN OIL
 

Dostałam niedawno do przetestowania nową linię kosmetyków do włosów Joanny z olejkiem arganowym.
Seria idealnie wstrzela się w aktualne trendy, wszelkie olejki są w tej chwili "modne", a szczególnie arganowy, zwany także "płynnym złotem Maroka".
 
 
Seria zawiera:
 
-szampon
-odżywkę
 

 
-dwufazową odżywkę w spray'u
 

 
-jedwabisty eliksir

 
-serum do końcówek włosów
 
 
Wg producenta po użyciu tych produktów włosy zyskają witalność i czystość, odżywienie i wzmocnienie, zmysłowy połysk, regenerację zniszczonych partii, ochronę przed puszeniem się.
 
Z informacji jaka jest na opakowaniu wynika ze w tej serii Joanny  nie ma parabenów, SLS niestety tam znajdziemy...
 
Póki co używałam trzech produktów: szamponu, tradycyjnej odżywki i serum na końcówki.
Wszystkie te produkty pachną ładnie, jakby egzotycznie, trochę ciężko, jakby zmysłowo... nie wiem jak określić ten zapach, mnie osobiście, nie wiem czemu, kojarzy się z Turcją ;)
Co do pielęgnacji, włosy po szamponie są czyściutkie, a po odżywce faktycznie gładkie i lśniące.
Do gustu chyba najbardziej przypadło mi to serum do końcówek. Właściwie ja używam go nie tylko do końcówek ale delikatnie nanoszę na mniej więcej połowę włosów, dzięki temu nie puszą one się tak bardzo, nie lubię tego efektu.
Osobiście uważam, że to serum na końcówki i jedwabistego serum można używać wymiennie.
 
Ogólnie seria fajna, nie droga, wiec dostępna dla każdego...
  
 


11 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie. A czy ma w składzie silikony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma...
      w eliksirze i oliwce w spray'u na jednym z pierwszych miejsc...

      Usuń
    2. tak, ale są to mało szkodliwe (do zmycia wystarczy odżywka)

      Usuń
  2. Muszę się rozejrzeć za tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam...
      warto samemu spróbować szczególnie ze Joanna jest stosunkowo nie droga ;)

      Usuń
  3. Ciekawa ta seria :) Muszę się za nią rozejrzeć - zwłaszcza za eliksirem i serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może eliksir i odżywka w spray'u będzie na wymiankę lub cos w ten deseń ;)
      mam jeszcze kilka oliwek i jedwabi... w życiu tego nie zużyje

      Usuń
  4. a ja właśnie mam ten eliksir i go testuje zobaczę jak się u mnie spisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go nawet jeszcze nie otworzyłam... kończę jedwab z Joanny, a wydajny on jest jak cholera ;)
      daj znać jak Ci pasuje :)

      Usuń
  5. W takim razie musze jeszcze zapolować na te pozostałe 3 produkty z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na zbyciu dwufazową odżywkę i eliksir... jakby co ;)

      Usuń