czwartek, 27 lutego 2014

Wyczekiwana paczuszka - MAC -



Postanowiłam, że i ja spróbuję słynnych kosmetyków MAC... :)
Długo się na nie czaiłam... 
strasznie chciałam wypróbować puder i róż, w wybranym przeze mnie odcieniu...
to moje pierwsze zamówienie... skorzystałam ze sklepu online.


Zamówiłam:

Puder mineralny - Skinfinish Natural, w kolorze "Medium"
Róż - w kolorze "Well Dressed"
Pomadkę - w kolorze "Myth"


Puder - klasyczne, czarne opakowanie z zatrzaskiem. bardzo poręczne. Puder sam w sobie ok. Drobniutko zmielony, dobrze nakłada się pędzelkiem, ale troszkę się przy aplikacji pyli... ciekawe jak będzie wydajny... z tego co zdążyłam się zorientować, nie matuje na zbyt długo... :/




Róż - Well Dressed- piękny, stonowany kolor. coś jakby róż z odrobinką fioletu (?)... nie zawiodłam się...
jest śliczny, nie nachalny, po prostu idealny na co dzień... Już wiem, że będzie moim ulubieńcem :)




Pomadka w kolorze Myth - strasznie chciałam pomadkę w kolorze 'nude' ale trochę zawiodłam się na tym kolorze.. Tzn. chyba źle dobrałam odcień do swojej karnacji. Sprawdzałam swatche w necie, nie wiem... niektóre wydawały mi się cudownie różowe, i takiego koloru oczekiwałam, ale nie... to typowy cielisty kolor z, wg mnie, pomarańczowymi tonami. Trochę blado w niej wyglądam. Połączona z różnego rodzaju konturówkami daje ciekawe efekty... ale czy kombinować? sama nie wiem... 





i to tyle... 
czuję, że to nie koniec... mam ochotę na kilka następnych produktów... 
ale teraz chyba odwiedzę MACa stacjonarnie ;)



3 komentarze:

  1. Well Dressed jest cudowny :) Puder MSN u mnie jest bardzo wydajny ale matuje na chwilkę tylko. W sumie używam go gdy mam zbyt matujący podkład żeby dodać mu troszkę rozświetlenia :DD Pomadka Myth faktycznie taki ciepły nude...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest chyba jednak do oddania... :/ chciałam taki bardziej różowy nude... kurdeee....
      róż, jest boski, taki delikatny, właśnie taki jak chciałam... a puder... no dokładnie... nie jest bardzo matujący... trochę szkoda, bo jednak za tą kasę oczekiwałabym czegoś więcej...

      Usuń
    2. No :( Chociaz ja ten puder lubię ale właśnie wtedy gdy nie chcę matowej buzi bo matowy to on za bardzo nie jest

      Usuń