czwartek, 13 lutego 2014

Walentynkowy Glossybox

Czekałam na niego cały dzień :)
ale w końcu dotarł i do mnie ;) 

Walentynkowy Glossybox


otwieram...


tadaaam...


Moje pudełeczko zawierało:
Taft Spray do włosów Kreatin Complete Blow Dry Energizer (Pełen produkt)
L'Oreal Odżywczy Eliksir do paznokci 7w1 (Pełen produkt)
Love Me Green Organiczny regenerujący krem do twarzy na noc 
Tołpa Botanic, Białe Kwiaty, Orzeźwiający Tonik-Mgiełka 2w1
Avon, Areo Volume, Tusz do rzęs


Jestem nawet zadowolona z pudełka...
Z chęcią przetestuje tą odżywkę z L'oreala, i spray do włosów. 
Akurat skończył mi się krem na noc, więc ta próbka jest na czas kiedy nie znajdę kolejnego kremu :)
tonik/mgiełka z Tołpy... no... ciekawe co to za cudo ;)
a tusz...? dawno nie miałam w rękach katalogu z avonu, nie wiem co tam teraz jest ciekawego. Ten tusz przypomniał mi, żeby zgłosić się do mojej sis...a nóź będę z tuszu zadowolona :)

i to tyle... 
ciekawe co będzie w następnym Glossy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz