poniedziałek, 10 grudnia 2012

Łakocie?... ;)

 
Szukacie odpowiednika Nutelli?
hmmm...
 
 
 
Lidlowskie ChocoNussa
cena ok 6zł

 
dla mnie pycha... świadomość tego ze to podróbka Nutelli jest, ale w smaku naprawdę fajny krem... ja nie jadłam smarując nim chleb tylko... łyżką prosto ze słoiczka ;) (ubytek widać na fotce).
Myślę, że wrócę do niego.

 
 
Biedronkowe NussMilk
koszt- ok 6zł

 
Dla mnie porażka.. nie smakuje mi... krem jest sztuczny, strasznie słodki... Etykieta kojarzy się z milką, ale smak to na pewno nie ten...
nie kupię więcej...
 

 
wiem... oryginał to oryginał... ale i tak będę szukała tańszego odpowiednika nutelki ;)


 
kończyłam już zakupy w Biedrze i zobaczyłam czekolady z "zimowej kolekcji"
smaki były trzy, ja zdecydowałam się na dwie: z dodatkiem ciastek korzennych i ciastek waniliowych...
:)
mniam.. ;)


 
 
a teraz po tych  słodkościach trzeba się poruszać.. :/
nie mam motywacji... no nie mam...
kupiłam Shape'a z płytką... może Ewa z gwiazdami dadzą mi choć odrobine motywacji.. ;)
 
 
 


4 komentarze:

  1. Heh a ja mimo panującego mrozu miałam ostatnio fazę na lody. Spałaszowałam czekoladowe i o smaku sernika truskawkowego, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno najzdrowiej jest jeść lody w zimę... także na zdrowie :)

      Usuń
  2. ja jednak jestem za Nutellą,ale nie zaszkodzi czegoś czasem spróbować innego,a czekoladki z zimowej "kolekcji" muszę spróbować :)
    zapraszam do siebie ja dopiero zaczynam mam nadzieję na wsparcie
    www.my-way-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń