poniedziałek, 4 lutego 2013

Oliwka do skórek

 
 
Za czasów kiedy jeszcze pracowałam w salonie uwielbiałam kończąc pracę nakładać klientkom tą oliwkę na skórki.. :)
teraz sama do niej wróciłam
to oliwka do skórek z Euro Fashion.
 
 
Oliwka pomaga zmiękczyć popękane skórki i odbudować suche, łamliwe paznokcie.
 
Składniki: olejek z ziarna szafranu, olejek z pestek winogron, witamina E, ekstrakt z liścia aloesu, ekstrakt z imbiru i mango.
 
Oliwkę nanosimy pędzelkiem na skórki i wmasowujemy do praktycznie całkowitego "wchłonięcia".
Oliwka jest wydajna (opakowani ma 15ml.) i... ślicznie pachnie... :)
 
Można ją kupić na stronie Euro Fashion za 11zł ( z tego co widziałam zmienili opakowanie)
 
polecam!
 
 
 


2 komentarze:

  1. Przydaloby sie takie cudo male! Ostatnimi czasy moje skorki sie mocno zadzieraja.Niestety tego produktu nie bedzie mi dane wyprobowac w najblizszym czasie.jak tylko bede w Polsce postaram sie o nim nie zapomniec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, sprawdź na str eurofashion czy nie wysyłają za granice, bo nie pamiętam szczerze mówiąc...

      Usuń